Thursday, March 29, 2007

Far och flyg

Miljömedvetna kan inom en snar framtid ta tåget istället för flyget på sin charteresa. Jag inser på en gång att jag är en hemsk människa. Jag hatar att åka tåg, men inte lika mycket som jag förvisso hatar att åka buss.

Flygplan däremot.....mmmm.... British Airways eller Lufthansa, London-Kairo eller KLM, Amsterdam-Nairobi....mmmm....

Dock blir det Air France till Marocko nästa månad. Deras mat brukar vara ätbar.

Vill dock påpeka att jag promenerar helst i denna cykelstad. Tänk så mycket miljö jag sparat genom åren!!!

Lista över tranportmedel (med inbördes rankning)
1. Apostlahästarna
2. Bil
3. Cykel
4. Flygplan
5. Tunnelbana
6. Båt
7. Tåg
8. Spårvagn
9. Buss
...............bubblare...............
10. Moped (MC har jag aldrig åkt)
11. Luftballong
12. Helikopter
13. Häst/kamel/åsna etc.

No comments: