Saturday, March 10, 2007

Skillnad på folk och folk

Ja, heter man inte Abdullah eller är beslöjad går det nog bra att ta med vad som helst. Vem kollar bleka resliga typer? Också ett sätt att tydligt markera att kampen mot terrorismen kanske inte helt sker så objektivt som man vill påskina. Inte okej SAS-Braathen!

Andra som folk gjort skillnad på är våra ministrar som chefer. Fp ligger hyfsat, en bra, två inte så bra.

Eftersom jag har total idétorka idag så avslutar jag med något jag inte själv har skrivit. Men kul är det! Svägerskan skickade tipset.

Från www.tjuvlyssnat.se
Stockholms Universitet
En ung kille står och pratar med två unga tjejer på internationella kvinnodagen.
Killen: Nej nej, jag är feminist alltså… Jag tycker att kvinnor är värda nästan lika mycket som män!

2 comments:

Anonymous said...

Undrar vem som utfört eller planerat flest terrordåd, de blonda eller de med arabiska/pakistanska namn? Politiskt korrekt ska det skötas till varje pris, naturligtvis! På med säcken över huvudet vi västerlänningar!

Anna Manell said...

Ja, det är HEMSKT synd om oss vitingar!